duminică, 17 iulie 2011

HAI SĂ GÂNDIM
Este dureros să vedem cum suntem catalogați ca marionete dar, așa este.
SUNTEM MARIONETELE UNUI PAPUȘAR DE JOASĂ SPEȚA, CARE ACUM ADUNĂ CUTII CU VALORI ȘI TERENURI ÎN AUSTRALIA PENTRU O FUGĂ PLANIFICATĂ.
Suntem un fel de “neica nimeni” pentru majoritatea neamului nostru. De ce?
Pentru că am uitat cine suntem.
Am uitat că ne-am sacrificat viața pentru idealuri care acum sunt aruncate la gunoi:
Demnitate, onoare, patriotism……
Am uitat că am fost sacrificați pentru idealuri disparate:
Independența, suveranitate, demnitate națională……
Nu mai vrem să recunoastem că ne sacrificăm pentru idealurile unora:
Șpagă, prostie, prostituție intelectuală, furt, minciună,......
Ne este rușine să recunoastem că suntem incapabili să acționam.
Suntem incapabili să recunoaștem că șteptăm ca alții să facă ceva pentru a ne fi noua bine.
Mi-am adus aminte că un coleg a refuzat să-și exprime opiniile pentru că “el lidero maximo” a spus tot. O FI BINE, O FI RĂU ?
Personal, este un punct de vedere imposibil de acceptat.
Cum să nu ai ce spune?
Cum crezi că rezolvi ceva prin tacere?
Cum de te lasă inima să taci?
Cum de te lasă familia să taci?
Și totuși TĂCEM.

Așteptăm ca alții să facă ceva pentru noi, dar , între timp, începem să criticăm.
-nu câștigăm procese, cheltuim banii sindicatului degeaba, de ce să vin la acțiunile organizate, de ce să vorbim, …….
Și atunci DE CE:
-mai dorm, mai mănânc, mai beau, mai citesc, mai scriu…………MAI TRĂIESC?
HAI SĂ DORMIM pentru că:
-nu mai gândesc ci am coșmaruri, nu mai sunt stresat, nu mai muncesc, nu mai mănânc, nu mai ……
SUCCESURI, STIMAȚI COLEGI PENTRU CĂ OUG 1/2011 A FOST PROMULGATĂ de ,,SUPER STARUL ROMÂNIEI” și a DEVENIT LEGE (probabil nr.58/2011)

Colonel(r) Marian TUDOR